UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARINI QO‘LLASHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Mualliflar

  • Mohigul Kalonova Muallif

{$ Etel}:

umumiy ovqatlanish, marketing strategiyasi, vizual marketing, raqamli marketing, mijozlar ehtiyoji, sodiqlik dasturi, global raqobat, hududiy marketing.

Abstrak

Mazkur maqolada umumiy ovqatlanish korxonalarida marketing strategiyalarini qo‘llashning o‘ziga xos jihatlari yoritilgan. Bugungi raqobatbardosh bozor sharoitida mijozlarni jalb qilish va ularni uzoq muddat ushlab qolish uchun faqatgina mahsulot sifati emas, balki xizmat ko‘rsatish sifati, muhit, vizual imidj va raqamli marketing vositalarining ahamiyati oshib bormoqda. Tadqiqotda marketingning asosiy yo‘nalishlari sifatida hududiy xususiyatlarga moslashuv, vizual va tajriba marketingi, raqamli platformalardan foydalanish, sodiqlik dasturlarini joriy etish hamda og‘zaki tavsiyaning kuchi tahlil qilinadi. Shuningdek, marketing strategiyalarining samaradorligini oshirish bo‘yicha amaliy takliflar ishlab chiqilgan.

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Bibliografik havolalar

1. O‘zbekiston Respbulikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning 2024-yil 30-avgustdagi “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining tadbirkorlar bilan to‘rtinchi ochiq muloqotida belgilangan vazifalarni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-132-sonli Farmoni. https://lex.uz/docs/-7089547

2. Ergasheva Ch.N. UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARI. (2024). Ta’limda Raqamli Texnologiyalarni

Tadbiq Etishning Zamonaviy Tendensiyalari Va Rivojlanish Omillari, 37(2), 97-101. https://pedagoglar.org/01/article/view/5855

3. Максимова Марина Александровна, Дмитриченко Ольга Павловна Разработка маркетинговых стратегий деятельности предприятий общественного питания // ТТПС. 2009. №10. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/razrabotkamarketingovyh-strategiy-deyatelnosti-predpriyatiy-obschestvennogo-pitaniya

4. Уваров Е. С. ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГА В СФЕРЕ ОБЩЕСТВЕННОГО ПИТАНИЯ // Теория и практика современной науки. 2018. №1 (31). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-marketinga-v-sfereobschestvennogo-pitaniya

Nashr qilingan

2025-06-15

Nashr

Bo'lim

Iqtisodiyot

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

{$ start} - {$ tugatish} {$ to'liq} dan

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##