UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARINI QO‘LLASHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Авторы

  • Mohigul Kalonova Автор

Ключевые слова:

umumiy ovqatlanish, marketing strategiyasi, vizual marketing, raqamli marketing, mijozlar ehtiyoji, sodiqlik dasturi, global raqobat, hududiy marketing.

Аннотация

Mazkur maqolada umumiy ovqatlanish korxonalarida marketing strategiyalarini qo‘llashning o‘ziga xos jihatlari yoritilgan. Bugungi raqobatbardosh bozor sharoitida mijozlarni jalb qilish va ularni uzoq muddat ushlab qolish uchun faqatgina mahsulot sifati emas, balki xizmat ko‘rsatish sifati, muhit, vizual imidj va raqamli marketing vositalarining ahamiyati oshib bormoqda. Tadqiqotda marketingning asosiy yo‘nalishlari sifatida hududiy xususiyatlarga moslashuv, vizual va tajriba marketingi, raqamli platformalardan foydalanish, sodiqlik dasturlarini joriy etish hamda og‘zaki tavsiyaning kuchi tahlil qilinadi. Shuningdek, marketing strategiyalarining samaradorligini oshirish bo‘yicha amaliy takliflar ishlab chiqilgan.

Скачивания

Данные по скачиваниям пока не доступны.

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respbulikasi Prezidenti Sh.M.Mirziyoyevning 2024-yil 30-avgustdagi “O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining tadbirkorlar bilan to‘rtinchi ochiq muloqotida belgilangan vazifalarni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-132-sonli Farmoni. https://lex.uz/docs/-7089547

2. Ergasheva Ch.N. UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARI. (2024). Ta’limda Raqamli Texnologiyalarni

Tadbiq Etishning Zamonaviy Tendensiyalari Va Rivojlanish Omillari, 37(2), 97-101. https://pedagoglar.org/01/article/view/5855

3. Максимова Марина Александровна, Дмитриченко Ольга Павловна Разработка маркетинговых стратегий деятельности предприятий общественного питания // ТТПС. 2009. №10. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/razrabotkamarketingovyh-strategiy-deyatelnosti-predpriyatiy-obschestvennogo-pitaniya

4. Уваров Е. С. ОСОБЕННОСТИ МАРКЕТИНГА В СФЕРЕ ОБЩЕСТВЕННОГО ПИТАНИЯ // Теория и практика современной науки. 2018. №1 (31). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-marketinga-v-sfereobschestvennogo-pitaniya

Опубликован

2025-06-15

Выпуск

Раздел

Экономика

Как цитировать

UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA MARKETING STRATEGIYALARINI QO‘LLASHNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARI. (2025). Инновации в науке и технологиях, 2(6), 526-530. https://www.innoist.uz/index.php/ist/article/view/1040

Похожие статьи

1-10 из 200

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.