MATEMATIKA TA’LIMIDA TARIXIY MA’LUMOTLARDAN FOYDALANISH TA’LIMDA INSONPARVARLIKNI SHAKLLANTIRISH OMILLARDAN BIRIDIR

Mualliflar

  • Abbos Akmalov Muallif

{$ Etel}:

Umumiy o‘rta ta’lim maktablar, matematika ta’limi, insonparvarlik,zamonaviy yondashuv, tarixiy ma’lumotlar, bog’langan mantiqiy mazmun.

Abstrak

Ushbu maqolada matematika ta’limida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish ta’limda insonparvarlikni shakllantirish ahamiyati, fan mazmunini o’qitish jarayonida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish, shuningdek, matematika ta’limida o‘quvchilarda insonparvarlikni shakllantirishda tarixiy ma’lumotlardan foydalanishning shakl va metodlarini qo‘llash bo‘yicha o‘qituvchi faoliyati modelini o’ziga xos jixatlari bayon etilgan

##plugins.themes.default.displayStats.downloads##

##plugins.themes.default.displayStats.noStats##

Bibliografik havolalar

1. A. A. Akmalov Matematika ta’limida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish Fan nashriyoti , 2005 yil -56 bet.

2. Akmalov A. A., Zuvidullayeva M. S. MATEMATIKA TA’LIMIDA FANLARARO ALOQADORLIKDAN FOYDALANIB O ‘QITISHNI TASHKIL

ETISH //Academic research in educational sciences. – 2021. – Т. 2. – №. CSPI conference 3. – С. 896-899

3. Жумаева Н. Таълимни инсонпарварлаштиришда ўқитиш тамойилари ва методлари ўзаро алоқадорлиги.// Ж. Халқ таълими.-2002.-№4.-Б. 42-44.

4. Abduraxmonov.A va boshqalar. Matematika tarixi. Fan texnologiya nashriyoti. Toshkent 2016

5. Akmalov A. “Matematika o’qitishda tarixiy ma’lumotlardan foydalanish T: “Fan”, 2005 y.

6. Normatov A.A. Matematika tarixi (ma’ruzalar to‘plami).TDPU,2001 y.

Nashr qilingan

2025-06-30

Nashr

Bo'lim

Pedagogical sciences

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

{$ start} - {$ tugatish} {$ to'liq} dan

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##