MATEMATIKA TA’LIMIDA TARIXIY MA’LUMOTLARDAN FOYDALANISH TA’LIMDA INSONPARVARLIKNI SHAKLLANTIRISH OMILLARDAN BIRIDIR
Keywords:
Umumiy o‘rta ta’lim maktablar, matematika ta’limi, insonparvarlik,zamonaviy yondashuv, tarixiy ma’lumotlar, bog’langan mantiqiy mazmun.Abstract
Ushbu maqolada matematika ta’limida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish ta’limda insonparvarlikni shakllantirish ahamiyati, fan mazmunini o’qitish jarayonida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish, shuningdek, matematika ta’limida o‘quvchilarda insonparvarlikni shakllantirishda tarixiy ma’lumotlardan foydalanishning shakl va metodlarini qo‘llash bo‘yicha o‘qituvchi faoliyati modelini o’ziga xos jixatlari bayon etilgan
Downloads
References
1. A. A. Akmalov Matematika ta’limida tarixiy ma’lumotlardan foydalanish Fan nashriyoti , 2005 yil -56 bet.
2. Akmalov A. A., Zuvidullayeva M. S. MATEMATIKA TA’LIMIDA FANLARARO ALOQADORLIKDAN FOYDALANIB O ‘QITISHNI TASHKIL
ETISH //Academic research in educational sciences. – 2021. – Т. 2. – №. CSPI conference 3. – С. 896-899
3. Жумаева Н. Таълимни инсонпарварлаштиришда ўқитиш тамойилари ва методлари ўзаро алоқадорлиги.// Ж. Халқ таълими.-2002.-№4.-Б. 42-44.
4. Abduraxmonov.A va boshqalar. Matematika tarixi. Fan texnologiya nashriyoti. Toshkent 2016
5. Akmalov A. “Matematika o’qitishda tarixiy ma’lumotlardan foydalanish T: “Fan”, 2005 y.
6. Normatov A.A. Matematika tarixi (ma’ruzalar to‘plami).TDPU,2001 y.
Downloads
Published
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
License Terms of our Journal