АВТОСАНОАТ ТАРМОҒИ КОРХОНАЛАРИ МОЛИЯСИНИНГ ИЖТИМОИЙ ИҚТИСОДИЙ МАЗМУНИ ВА ХУСУСИЯТЛАРИ
Ключевые слова:
Автосаноат, корхона молияси, ижтимоий-иқтисодий мазмун, инвестиция сиёсат, молиявий бошқарув, харажатлар самарадорлиги,ривожланиш стратегияси.Аннотация
Ушбу мақолада автосаноат тармоғи корхоналари молиясининг иқтисодий мазмуни билан бир қаторда уларнинг жамият тараққиётига кўрсатадиган таъсири таҳлил этилади. Муаллиф корхоналардаги молиявий оқимларнинг шаклланиши, уларни бошқариш усуллари ва иқтисодий кўрсаткичларнинг жараён давомида эволюциясига эътибор қаратган. Шу билан бирга, автосаноат корхоналарида молиявий қарорлар қабул қилишда эътиборга олинадиган ижтимоий омиллар — аҳоли бандлиги, технологик янгиланишлар, инфраструктура ривожи ва бошқа факторлар — илмий нуқтаи назардан кўриб чиқилади. Мақолада хориж тажрибасини ҳисобга олган ҳолда, инвестиция сиёсатини оптималлаштириш, харажатлар самарадорлигини ошириш, рақобат кучли шароитда капитал оқимларини рационал тақсимлаш бўйича тавсиялар илгари сурилади. Шу тариқа корхоналар молиявий фаолиятини бошқаришда илғор ёндашувлардан фойдаланиш имкониятлари ёритилиб, автосаноат тармоғининг янада барқарор ривожланиши учун асос бўладиган илмий-амалий хулосалар берилади.
Скачивания
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 18.07.2019 йилдаги ПҚ 4397 сон Қарори “Автомобиль саноатини ривожлантиришга оид қўшимча чоратадбирлар ҳақида” // Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси. – 2019. –№ 7 (569).
ЦЭИР (Центр экономических исследований и реформ). Обзор: развитие автомобильной промышленности Узбекистана за 5 лет (2016–2021) – Ташкент, 2022.
Асадов Э. К. “Avtomobilsozlik sanoati korxonalarida xalqaro harid tizimini takomillashtirish strategiyalari” – «Oriental Renaissance: Innovative, Educational, Natural and Social Sciences» (Узбекистан), 2021.
Қобилов Р. Ш. “O‘zbekiston avtomobil sanoatining mahalliylashtirishdagi muammolari va istiqbollari” – «Иқтисодиёт ва инновацион
технологиялар» журнали (Тошкент), 2020.
Барановская Я. Г. «Включенность автомобильной промышленности стран Азии и Восточной Европы в глобальные цепочки стоимости» – сборник научных трудов, 2021.
Саитова М. Х. «Вопросы разработки маркетинговой стратегии развития автомобильной промышленности Республики Узбекистан» – журнал «Экономика и бизнес», 2020.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
License Terms of our Journal